Naše filosofie
Minerální voda Korunní tříbí svůj charakter dlouhé roky. Čerpá při tom z unikátních vlastností hornin, typických pro oblast Doupovských hor, jež se utvářely po miliony let. I proto dobře víme, že není jen majetkem naší generace, a postupujeme vždy tak, aby nám její zdroje zůstaly co nejdéle. Proto o všechny naše hlubinné vrty pravidelně pečujeme, kontrolujeme jejich stav a při jakémkoli zásahu volíme vždy ten nejšetrnější způsob.
Voda je základem našeho života a jen málokterý segment potravinářského průmyslu je tak kontrolován pečlivěji než právě minerální vody. Pro nás v Korunní je propracovaný systém kontroly jakosti a kvality našich výrobků samozřejmostí. Proto mají naše zdroje osvědčení Českého inspektorátu lázní a zřídel Ministerstva zdravotnictví, a proto jsme zavedli integrovaný systém řízení dle norem ISO 9001:2016, FSSC 22000 a jejich certifikací.
- FSSC 22 000 - Systém managementu bezpečnosti potravin (Food Safety System Certification), založený na řízení bezpečnosti potravin v souladu s ČSN EN ISO 22000:2005 „Požadavky na organizaci v potravinářském řetězci“, která spojuje prvky jako interaktivní komunikaci, management systému, zásady HACCP a a požadavky na bezpečnost potravin v podobě „Programů nezbytných předpokladů pro bezpečnost potravin ve výrobě potravin“ uvedených v ISO 22002-1:2010. Jedná se o mezinárodní standard pro bezpečnost potravin, který je uznán organizací GFSI (Global Food Safety Initiative) a jeho certifikace je akceptována obchodními řetězci jako dostatečný důkaz o zajišťování bezpečnosti potravin ze strany výrobce.
- ČSN EN ISO 9001:2016 - Mezinárodní organizace pro normalizaci (The International Organization for Standardization). Norma stanoví jednoduchou zásadu, kdy vedení firmy určí své cíle a plány v oblasti kvality své produkce a tyto jsou postupně pomocí nastavených procesů realizovány, přičemž účinnost těchto procesů je měřena a monitorována, aby společnost mohla přijmout účinná opatření na změnu. Norma se zabývá principy řízení dokumentace, lidských zdrojů, infrastruktury, zavádí procesy komunikace se zákazníky, hodnocení dodavatelů, měření výkonnosti procesů a také interní audity za účelem získání zpětné vazby.